Politik och mellanöstern: Allt mer kritik mot omvärldens konspirationer

22 juli 2009

Allt mer kritik mot omvärldens konspirationer

Ledaren för den libanesiska oppositionen, Michel Aoun, kritiserade omvärldens försök att begränsa libanesernas rättigheter i ett direktsänt TV-tal idag. På senare tid har Israel, FN, USA och EU ställt krav på Libanons regering att avväpna Hizbollah och även anklagat Libanon för att bryta mot bl.a. resolution 1701. Michel Aoun anser att det nu får vara nog. Libanon bryter inte mot resolution 1701, Israel för det. Men omvärlden verkar ignorera Israels brott.

En överväldigande majoritet av det libanesiska folket stöttar Hizbollah. Enligt statistik är mer än 90% av Libanons befolkning på Hizbollahs sida. Den huvudsakliga anledningen är att Hizbollah kämpade för att ta tillbaka ockuperad mark från israelerna, när ingen annan gjorde det. Jag själv var i Libanon för ett par veckor sen och upptäckte att libaneserna blir allt mer misstänksamma mot omvärlden. Jag tror att Gazakriget i vintras också ligger bakom.

Israeliska generaler har troligen upptäckt att de inte har en chans att återockupera Libanon så länge Hizbollah existerar och har vapen. Så västvärlden, styrd av sionisterna, försöker avväpna Hizbollah för att åter göra det möjligt för Israel att bli en supermakt i mellanöstern. Hade västvärlden inte varit styrd av sionister är jag övertygad om att västvärlden då stoppat Israel. Så, ni kan se det här som ett bevis på att västvärlden är kapad av galna extremister.

Jag fann ett väldigt intressant videoklipp på youtube för några dagar sen. Jag vet att vissa kommer att anklaga mig för att vara antisemit, så jag tänker vara steget före genom att visa det videoklippet här.

1 kommentar:

Anonym sa...

"Well it's a trick , We always use it "

hahhahahahhahahahahah