Politik och mellanöstern: Antisemitism och agendan bakom den

23 mars 2010

Antisemitism och agendan bakom den

Det här inlägget handlar om artikeln på newsmill.se (1). Varför skriver jag här och inte där ska jag förklara. Det är viktigt att det jag kommer att skriva här syns och inte bara försvinner i bruset av andra kommentarer.

Nalin Pekgul (S) fortsätter att skriva om antisemitismen bland "unga muslimer i Sverige". Eller definiera det som ni vill. Hon skriver även om wahhabiternas propaganda här i Europa, något jag försökt lyfta fram i debatterna men misslyckats. Jag är överlycklig att Pekgul skriver om wahhabiternas terrorpengar som investeras i sionistiska al-Qaida i kriget mot Islam.

Antisemitism existerar och är mycket verklig, men är grovt överdriven av massmedierna. För att förstå detta räcker det med att titta på det skräckslagna folket som varnats för att gå samma väg som nazisterna. Ingen vill vara antisemit egentligen... eller detta gäller för de allra flesta i alla fall. Vad som dock är mycket allvarligare är islamofobin och de falska muslimerna. Ett exempel på detta; en saudisk predikant vill demolera moskén i Mecka, vilket är en dödssynd (2).

Kriget mot Islam, det har jag talat om väldigt länge nu. Vill ni veta vad det kriget går ut på?
Jo, man börjar med att anlita "falska muslimer" som skriker Allahu Akbar, spränger sig i luften och sprider hat runt om kring sig. Sen sprider man ut detta på TV-rutorna och börjar tala om ökad antisemitism och ökat terrorhot här hemma. Folk blir skräckslagna och börjar ta ställning, mot Islam och för... ja, vilka tror ni? Ja, de "stackars judarna". Det är den ENDA anledningen varför den israeliska terroristregimen fortfarande existerar. Utan den här propagandan hade Israel aldrig överlevt.

Samtidigt samlar man stöd till Israel så att sionisterna kan fortsätta med sin etniska utrensningen i den muslimska världen, så att muslimerna tvingas flytta till västvärlden och assimilera sig. Vad innebär assimileringen? Jo, att muslimer släpper sin tro på Islam. För att få jobb. För att kunna leva ett drägligt liv.

I ockuperade Palestina konstruerar man nu världens mäktigaste stat i människans historia, och den här staten är varken muslimsk, kristen eller judisk. Den är satanistisk. Allt för att säkra makten till antikrist, 'Dajjal' (arabiska)... Satan. Jo, Israel är redan världens mäktigaste stat. Varje dag utmanar Israel den civiliserade världen genom att begå krigsbrott, med apartheid och med massmord. Inte ens USA lyckades komma undan från all kritik efter Abu Ghraib-skandalen och Guantanamo Bay. USA, som anses vara den enda supermakten, slavar sig till Israel. Amerikanerna bugar sig till en stat som annars har inga möjligheter att överleva på egen hand.

De där muslimerna som spränger moskéer i Irak är inte annorlunda från saudiern som nu vill demolera Islams heligaste byggnad. De jobbar för en agenda som dag för dag blir alltmer tydlig. Det är Satans agenda.
Jag vet att många svenskar inte är troende idag, men jag vill att ni tänker på det. Fundera över varför världen bara blir en allt mörkare plats för varje dag som Satans anhängare får mer makt.

Jag vill tipsa om en bra dokumentärfilm som heter "The Arrivals". Jag såg den för 3-4 månader sen, men den är väldigt kontroversiell. Den utmanade även mina kunskaper, och mina åsikter är ju kontroversiella i dagens samhälle. Hur är det för er då? Den är i 48 delar á 10 minuter var, alltså totalt 8 timmar lång. Men det är en lång resa.

http://wakeupproject.com/VList.asp?Series=1&Video=91


En till sak. Jag misstänker att en hel del personer kan komma att anklaga mig för antisemitism för att jag skrev "stackars judarna". Jag hoppas att de personerna som tänker göra det tänker först på det jag skrev innan de kommenterar. Som muslim är jag förpliktigad att hjälpa alla bröder och systrar som är i fara. Om judar vill hjälpa oss tar vi väldigt gärna emot deras hjälp. Vad jag försöker säga att det finns många judar som idag hjälper oss muslimer att hjälpa det palestinska folket från Satans förtryck. Vi muslimer måste respektera de judar och alla andra som visar medmänsklighet och respekt för Islams rättslära (Sharia), och de allra flesta av oss muslimer gör det redan. Men det gör inte de "falska muslimerna"...

1) http://www.newsmill.se/artikel/2010/03/22/nodvandigt-att-tala-klarsprak-om-antisemitismen-bland-unga-muslimer

2) http://www.e-jihad.se/index.php?option=com_content&view=article&id=1622:saudisk-predikant-vill-demolera-mosken-i-mecka&catid=2:mellanoestern&Itemid=27

Inga kommentarer: