Politik och mellanöstern: Komplotten är ju bara en komplott

10 mars 2010

Komplotten är ju bara en komplott

Nyligen avslöjades det att 7 personer gripits misstänkta för att ha planerat mörda Lars Vilks. Min första fråga är; vem är Vilks? Min andra är; varför inte mörda en tyrann, som Netanyahu, eller f.d. presidenten George W Bush?

Sedan en tid tillbaka har jag slutat tro på dessa gripandena av dessa personer. Jag tror att dessa historier är fabricerade av Islams fiender i syfte att smutskasta världens muslimer. Vill ni veta varför Sverigedemokraterna och Geert Wilders vinner allt mer stöd i Europa? Jo, p.g.a. dessa gripandena. Och det skulle inte förvåna mig om sionisterna stöttade dessa partier på båda sätten (alltså, även ekonomiskt).

Tänk om ett antal personer greps misstänkta för att ha planerat mörda den israeliska premiärministern Benjamin Netanyahu. Skulle du ha brytt dig? Antagligen inte. De allra flesta människorna skulle faktiskt vara rätt kluvna i frågan. Det är ju självklart fel att mörda, men Netanyahu är ju en "demokratisk" vald terrorist. Om George W Bush var målet, hade många amerikaner antagligen varit rätt sura på CIA och FBI som var lite för snabba, och låtit gripa mördarna innan de gjorde verklighet av sina planer.

Men nej, det är inte så det fungerar. Tydligen verkar världens muslimer vara väldigt troende (och därför inte vill mörda någon) medan sionisterna skickar mailhot till Vilks och Westergaard där de skriver "Allahu akbar" så att ni ska rösta på anti-demokratiska partier i nästa val. Vet ni vad det kallas? Falska flagg operationer.

För mig är det fortfarande förvånande att dessa "muslimer" dyker upp då och då med planer på att mörda pajaser (som Vilks) medan de fortsätter ignorera det israeliska förtrycket mot palestinierna. Varför föra Jihad mot några oviktiga personer när man kan slå ner det israeliska styret? Den här frågan liknar en annan fråga jag ställt väldigt länge - "varför genomför al-Qaida bombdåd ENBART i den muslimska världen, mot muslimer?". Jo, hade det varit det omvända, hade det inte gynnat sionisterna. Om dessa "muslimer" dödar Netanyahu, Barak och de andra statsterroristerna försvagas Israel. Om al-Qaida genomför dåd mot icke-muslimer (och mot Israel), försvagas sionisterna.

Vi kan inte utgå ifrån att samtliga av de gripna genom åren är sionistiska agenter. Det finns säkert en hel del muslimer som är väldigt frustrerade och faktiskt vill mörda dessa pajaser. Men jag är fortfarande helt säker på att de senaste mordplanerna mot Vilks är bara en sionistisk komplott mot Islam.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6751960.ab


http://www.dn.se/nyheter/varlden/sju-gripna-for-mordplaner-mot-lars-vilks-1.1058541

3 kommentarer:

Anonym sa...

Din blogg fick mig att bestämma mig: det blir Sverigedemokraterna som får min röst i höst. Tack för att du avgjorde detta.

Ibrahim sa...

Nja, vill du rösta på Israel-slavar får du göra det. En till rolig historia jag får dra till mina barnbarn i framtiden.

Amer Al-bayya sa...

Mohammadbilder är hets mot folkgrupp ,sa svensk advokat..Läs det här:


Tänk att en känd svensk kvinna har anmält en porr tidning för att hennes ansikte var i tidningen,..Hon tänker på hennes rykte och heder kanske men andra bryr inte om !!!!!!!!!!!!!!..Läs vad en svensk man skrev till mig:-
Jag håller med dig . Är inte den sida du länkar till hets mot folkgrupp så finns det inget som är hets mot folkgrupp. Syftet med sidan är enbart att smutskasta en religiös inriktning.
Jag har inget emot en och annan Mohammedkarikatyr. Lika lite som jag har något emot satiriska drifter med någon religion. Alla måste tåla att bli lite kränkta på grund av sina olika ställningstaganden. Om det sedan är politiska eller religiösa ställningstaganden som hånas tycker jag är helt likställt. Men att ge sig på en grupp på det sätt som görs på ifrågavarande hemsida tycker jag borde vara över gränsen för vad som är lagligt och klassas som ‘hets mot folkgrupp’. Hade sidan hånat judar så hade det tagit eld i baken på hela de officiella Sverige. Media och politiker, och inte minst Israel-lobbyn, hade gått i taket och sidan hade på grund av ”trycket” stängts ner blixtsnabbt.

OBS.Muslimer ska göra likadan nu...Muslimer ska starta 25 sidor på internet om judendom och judar ..om fakta bara....muslimer ska svara tillbaka nu...www.mohammadcartoons.org ska stoppas ,politiker och media ..Den sidan är anarki utan moral, ansvar och uppfostran...