Politik och mellanöstern: Sionisternas terrordåd mot USA allt mer accepterat idag

09 november 2009

Sionisternas terrordåd mot USA allt mer accepterat idag

Aftonbladet skriver om vänsterpartisten Egon Frid som var med i Kalla fakta där han sa att "USA var en del av attacken" den 11:e september 2001. Jag misstänker att det här kommer att vålla en het debatt om ämnet. Många tycker nog att riksdagsmän inte ska hålla sig till "konspirationsteorier".

Men jag tycker inte så. För i denna värld är det viktigt att man håller ögonen öppna, och att man är öppen till alla sorts möjligheter. Att stänga in sig är rent sagt dumt gjort.
Jag måste säga att jag tror att 11:e september attacken är den sämsta genomförda falsk flagg-operationen i modern tid. Det räcker med att man ser på ett dåligt gjort videoklipp på youtube för att bli övertygad om att sionister och kriminella i Washington D.C ligger bakom attacken. Men, man måste ju vara kritisk och kontrollera faktauppgifter. Gör man det, inser man ändå att 9/11 var en falsk flagg-operation.

Ändå lever de flesta människor i en drömvärld där al-Qaida ligger bakom dådet. Al-Qaida är ett skämt! Inse det.
Det enda al-Qaida gör är att mörda muslimer. Att få ta på sig ansvaret för 9/11 var nog en efterlängtad orgasm för al-Qaidas PR-agenter.

Jag vill gärna se att fler politiker undersöker 9/11 på egen hand. Inte bara politiker, utan alla människor i samhället. Vad har ni internet annars till, om ni inte använder dess möjligheter för att söka information?...

http://aftonbladet.se/nyheter/article6086389.ab

1 kommentar:

Mike sa...

Makteliten Suuuuuuger hårt.

(För det mesta)